11 февруари 2008 г.

хижа Гоце Делчев и хубавите хора

Ех...
Колко хубаво беше.Хубави хора,весело тръгване, претъпкана кола...хаха толкова весело.Точно като в Дядовата ръкавичка.Интересно беше и това че запонзанствата с едни хора така се оплитат с други...много спонтанни усмивки, много спонтанни срещи.Ех,ех,че хубаво.

Тръгнахме към 18:00 в петък...
"Ставри гледа динозаври..."
Дълго време се лутахме, докато се изплъзнем от столицата и промишлената гледка.И после в Симитли - искахме да ни упътят накъде да тръгнем.Както си говорим че няма жива душа, виждаме как един дядо пресича улицата.Спираме.
Дядото: "Оттука тръгвате натам, минавате прелеза и после праааааво напред!"
Очевидно беше попийнал лекинко, и тъкмо да затворим прозореца (от който едва се виждахме , хаха от бордове и ски- коне с капаци, хаха)и дядото продължава "Чакай бе, къде тръгваш като не съм ти обяснил...оттука тръгваш натам, минаваш прелеза (вече започва луд кикот) и прааааво напред!".
Прозорецът вече е затворен, но старият господин продължава...настана такава веселба, наистина случката беше много комична :)
Хаха, весело си е.
Този смях ни държа доста време.Толкова доста,че вече стигнахме хижа Гоце Делчев.
А там, уж с Ники щяхме да делим едно легло.Човеците сме 5, но пред хижаря 4...е, видя ни,няма как да лъжем :) Платихме си, хапнахме си...и какво стана...

В мига в който Инчето казах че учи Книгоиздаване...ми се привидя Бистра,хаха, колко хубавкооо- колежки са :)Ех, ех...малък е светът. Много драго ми стана.( в последствие научих и други нови за мен неща, които интуитивно не съм успяла да доловя явно...и пак се зарадвах де).
та, хапнахме,пийнахме, поприказвахме за "по света и у нас" и по леглата.

Утро.Слънцеее, мале!Стягаме дупетата за голямо каране.Леле, голям кеф!Ура!
Кеф!Студ!Слънце!Глад! хахаха...те това е :)

Втория ден беше без-слънчев и беше много по-студен.Наистина толкова не са ми замръзвали краката и ръцете...боли от студ.Слязох в хижата по-рано...да се разтопя.
Стегнахме се и тръгнахме.

Аз се уморих от студ и заспах в колата, може би поне половината път спах като пън.
Трамвай 7.Добри контрольори.
Вкъщи.Топла хранЪ и спане!
Ай стига толкоз...а има още мнооого... :)
СНИМКИ