8 февруари 2008 г.

Mission completed

Дойде хубавото! :) Урааааа...

В момента текат приготовления за качване на Безбог със ски.(Ина, Ванката, Цецо, Ники + 4 борда + ски+ аз )
Със сигурност пак ще сме сгъчкани в колата на Ванката :) Слушам индианска музичка и се моля за слънце и много сняг горе.Нямам търпение да чуя звука от закопчаването на ски-обувките с автоматите...леле.

Днес ми е много усмихнато...много.
Mission completed!!!
Бях забъркала едно лекарство за тъжни зелени таралежи и днес взе че подайства.Надявам се да има дълготраен ефект.
Не знам как се чувстват зелените таралежи сега, но аз съм много щастлива...обичам когато зарадвам.
Радвам се чe и зелените таралежи ще ходят na планина този weekend. А малко по-късно следва реванш - зелени таралежи vs. кукумявки и всякакви горски животинки - на ЗЕЛЕНО, ЧИСТО, ПРОСТОРНО, СВЕЖО и ВИСООООКО-ОКО! :)

Дано всичко мине добре, нямам търпение вече :)
Тръгваме довечера в 18:00...

to be continued...