5 март 2008 г.

Спря.Смях.Мъчно.Страх.


<снимката е много стара, една от първите>
Концерта на Кайно Йесно Слонце снощи беше невероятен.Времето спря.Забравих че дишам ... в ритъма.
Чесно - прищя ми се да имах пой под ръка...и се замечтах за Артмосферик...нямам търпение!
А час-два преди концерта беше също така прекрасно.Видях се с много скъпи и усмихнати, живи хора :) Милан, Боян...не ми казаха за фирата ;) хи хи
Както и да е вечерта беше фантастична...смях, смях,смях...такси и хайде по леглата.
Утрото беше добро.Нямах проблеми с главата, с усмивката, със ставането дори :), макар че си легнах в 2ч.

Правя си кафе, сипвам в пластмасова чашка и тичам за лекция...маршрута реших да е през парка, до нас.Ала...не се оказа добра идеята...
след изпитото кафе...и направени около 6-7 крачки, менападат около 6-7 кучета...който каквото види за него си е.Имаше едно, което май започна първо да ме лае...( защо? ) и ми се нахвърли директно - охапа ме много неприятно по крака - сега съм с изтръпнала ръка от инжекции против 100 неща...бедро, което ме боли ужасно, поради дупките от зъби по него.

Какво съм им сторила?Аз просто си вървях, дори не ги гледах, четях си скрити бележки...ходих бавно...??????Имах късмет че бях с широк панталон и че имаше хора в парка...разгониха ги, знам ли ,дали щяхда пиша този пост...наистина много свирепо.Уплаших се много!

Много се натъжих...на път за към на някъде...на няколко пъти сълзите ми напираха...както сега, тъжно ми е за това че сега ще се страхувам, коетоси е така. Случва ми се за 2-ри път да ме уплашат кучета...и миналия път едва превъзмогнах страха.

Тъжно ми е,че не беше честно.Аз не искам да ги наранявам и не го правя.Никога не съм ритала куче, не съм му причинявала болка...никога до сега не ме е хапало куче...като гризкането от радост не се брои.Стана ми мъчно, че ме оградиха така и ме дърпаха за крачолите, за ръкавите...хапаха ме ...
Мъчно ми е...

Сега как да ходя нормално, ще отида ли пак да въртя пой?Ще се срещнем ли отново?...сега параноята е страшна...а утре съм на имунизация срещу бяс. :(