10 април 2008 г.

Ха хА ха Ха ха ХА ха ХАА

Не!Пак ще го кажа - смехът лекува!
Да унила съм...7 дена не съм виждала по-далече от балкона ми.Също толкова време, не съм прекрачвала прага на вратата...м, изгледах толкова много, хиляди филми, почувствах толкова много хиляди емоции, .... Взех да се отегчавам.
Днес, в резултат на това че свалих температурата вчера... и спрях да се тъпча с аспирини...ми се появи хитрата муцунка, като чух че баща ми отива на работа.Да! Беше моментът да избухна и да подивея...да направях хаос в стаята и завивките...да се гърча от кеф.
Да, ама не.Умирай трудно - част 2 (месечни неразположения).Ех, защо няма обезболяващо, което като изпиеш веднъж и забравяш за всичко, и защо трябва да се мъча и гърча в адски болки?!?Както и да е...някакси се справих...до към 12-13ч...

Оо, моят дон се бе събудил и реших да дрънн една жица по скайп..."ало...."
Леле вече дори не помня какви дебилизми сме дрънкали...всичко е записано - то от там дойде смеха.Реших да запиша...да му пратя, и да се наслядя на кикота който ме гъделичка отвътре като го чуя.Ефекта беше повече от УАУ....беше ХАХ ах хА хаХХАхах ах Ха АХ ахахха близо 2 часаааа....
Имах чувството че щях да родя пришалеца по време на почивките за въздух...така не се бях смяла и не бях бръщолевила такива глупости от .... леле...много време е.

Вечерта получих нещо много мило по пощата,някак, абе ей съвзех се.От понеделник ще се чувам по коридорите хахахахахахха.