19 юни 2008 г.

Мрън мрън

Тази седмица е като влакче на странностите.Всеки ден е толкова объркан, сякаш някой е претършувал ,в нещата които ще се случват и е обърнал всичко с главата надолу, а видимо всичко уж си е ОК.
Вчера не бях на работа - ден за почивка...вече не знам сряда ли е, неделя лие, кой ден сме.Още не съм се явила на нито 1 изпит...а врмето си тече.Спи ми се.Да, още не съм се събудила и знам че ми се спи зверски, ставам - пак ми се спи (мрън мрън), върша неща - пак.Лягам да спя - ставам и пак! Ко ми става.Кой ми е ровил в чекмеджето за тази седмица?Ще му кажа аз.Пълен хаос, хаос всмиъл,нече принципно всичко трябва да е по мед и масло, ама наистина не знам какво става вече!

Как да е...спя.Спя и тялом и духом, и психически и физически.Уморена съм, искам да виждам хора, да се смея...да, това ще да е - СМЯХ!Имам нужда да се посмея...нещо взе да става скучно напоследък.Все едни и същи хора, все едни и същи места.
Дае сега като казах смях се сетих за онази вечер, когато се прибирахме с Дени от работа, чакаме такси и аз почвам да се хиля без да искам, просто се хилех, хаха,явно ми избива вече.Време е да се посмея!

Някой да има други идеи?