3 юли 2008 г.

Нахалство и една Вело-усмивка

Това е!
1.слънчеви очила
2.палатка!!!

Писна ми да се чувствам ритната отзад.Повече не желая да спя в чужда палатка,особено ако е на човек който си мисля че познавам добре.Искам си моя къща!Само моя!Егоистично,но поне ще се чувствам добре.Искам си мое огнище, моята вилица, моята лъжица моето място на огъня и мойто шалте.
Аман от нагли и нахални хора!Това за съжаление ще ме товари цял живот :(

И все пак съм весела, защото все още мога да си правя кефа така че да му се кефя :) Най-после си купих колело.След толкова мъки и чакане и телефони и ходене по магазините,и всеки път ме отпращат с идеята да дойда утре или другата седмица или каквото им хрумне,този Devil изчерпа търпението ми:
...а имам планове да пообиколя черноморието с колело,пък то времето си минава и все в очакване.Та поразгледах още, видях с какви пари разполагам вече и реших!Това е! Това е моето и е точно за мен, ако ще- който и да е, да казва каквото си иска... пасна ми като гащите :)
Тарааааам:
Това е моя другар по пътя :) Вече сме много добри приятели :)Само дано не го губя и дано не ме предаде. :) Вече е част от душата ми така да се каже :) Ихууу, да живее велоспорта :)
Най-после и вело усмивка :) Днес пообиколих София с него и сега така ме боли трътката, но това ли е най-важното :)

Хайде продължавам да кълва,че имам изпит скоро,а утре заминаваме заедно с колегите от ресторанта на едно dnb парти над с.Кътина, ще готвим :) Така че който мисли тези дни да ходи в ресторанта (BackHome) да знае че до понеделник няма да е отворен :) See ya и умната ;)Ще пиша скоро как сме изкарали горе :)