15 юли 2008 г.

don't worry - be happy



Приключение...
Ставам рано сутрин (което в момента е към 8:30ам), едва едва се навивам да се събудя изобщо.Стане ли тялото ми става и желанието ми да се оправя за работа.Мятам дрехите, мятам раницата.Правя проверка - челник, жилетка, докумети, вода , ключове и пари (евентуално взимам и фотото).Скачам на сандалите и отивам да се забавлявам, да изживявам всяка секунда от живота си в този ден, да се удивявам и да мечтая.
Откакто го имам... светът е много по-различен.Сега времето за мен е просто някакво понятие... живея в безкрая и безвремието.Сега нямам време да мисля, мога единствено да усещам...
Нещо се промени...пак си мечтая за разни мои си неща, пак си представям че съм на готини места, някак това е завършека на моят щрих.Вече нямам нужда от нищо, само и единствено от живота си и от миговете в които да го почувствам в себе си.

Нищо че напоследък изглеждам тиха и безчувствена, ... много съм спокойна, мирна и щастлива.И направих големи промени.От онези положителните. :)

Живейте си живота и не хабете миговете в празни приказки.Колкото повече си мислите че сте ок и всичко е ок - толкова по-бързо и по-добре всичко се нарежда и се чувствате спокоен.Думите са ..кухи и не съдъжраж нищо.Не значат нищо.Просто б у к в и...с многосмилено значение.Но ето написах пак ново изречение.

Хей!Живота е радоооост, защо всички толкова се оплакват?

:)

снимката е от тази блаженна сутрин в парка, докато пийвах кафенце :)