24 декември 2008 г.

"животът е един кръговрат"

Наскоро се разрових в старите снимки на семейството ми.Снимки от младите години на родителите ми.Сякаш гледах филм, романтичен филм, чиито емоции бяха толкова наситени и вариращи от силна и чиста любов и нежната обич, до трудните и тежки времена, в които душата ти се разкъсва от мъка.
Родителите ми са били страхотни, били са защото сега единствения спомен останал от тази любов съм аз.Останалото някак е заседнало назад във времето и няма и прашинка от него днес.
Просълзих се, всеки път като размишлявам над живота (ми) и се просълзявам.Тъжно ми е.Грубо е.В такива моменти отивам на балкона да си поплача и да потъна още по-дълбоко в мисли.Осъзнах че моят балкон е важно място за мен.Там сякаш е минал живота ми - периода в който вече съм се превърнала в личност и съм започнала да размишлявам над всичко което ме заобикаля.Балкона е моята възглавница, в която се увивам, когато плачът избива с огромна сила и рев.Разбира се споделяла съм и красивите, хубави емоции.Тези от които летиш, влюбването, мисълта за любим....целия ми живот е запазен на моя балкон.Мислите ми са там, емоциите ми са там, спомените, смехът от щастието, от любовта...там бягам и там се крия.
Обикновено гледам към дърветата, говоря си с Витоша, със снега,...и като споменавам дърветата наскоро стигнах до поредното дълбоко размишление.
Разглеждайки снимките много се натъжих и зарадвах.Смесено...но нямаше как да не излезе под формата на топли и много солени сълзи.Отидох да се подслоня там и да се почивствам прегърната подкрепяйки сама себе си както правя винаги.Стигнах до извода, че всички ние...т.е. че нашия живот може да се опише с едно дърво.Ние сме плод, който по уникален начин е бил обичан, обгрижван, желан.Носим в себе си не само чертите на нашите родители, но и техните сърца, емоциите им, радостта, красотата на минутите и секундите, в които са усещали живота, носим и кавгите,и тъгата, и мъката, лошото настроение и всички лоши емоции, които преживяваме и ние днес.Те са като по наследвто.Предават се от поколение на поколение.Чували сте че "животът е един кръговрат" и че "няма ново - всичко се повтаря".Ами да - напълно съм съгласна.Ние сме плода...