9 април 2009 г.

Майстор Тричко :)

уха, привет!
Леле отдавна не съм писала тук, но сега има нещо ново.
първо ще започна от снощи, или по-точно от тази сутрин.Беше awesome!Суперско!Цяла вечер разцъквахме x-box, пихме биричка, лафихме, гледахме филми за катерене и когато Руди дойде, стана....!Този човек е голям талант.Така свири а пиано,че чак ме досрамя че съм спряла да свиря сериозно.Супер е!Пяхме песни, исмиляхме си песни...въобще страхотно.
Докато се усетя вече беше станало 4:30 ам, метрото скоро трябваше да го пуснат, но реших че ще е по-добре да се прибера пеш.Исках да се насладя на тишината и безлюдието по улиците.Беше топло, но за съжаление си имаше трафик!това ме учуди много.В София почти никой не можеш да видиш по улиците, а тук си имаше трафик почти както през деня.Коли, коли,коли тук-таме някое такси...хмммм.

Прибрах се за 45 минути бавна моя крачка, бях много изморена и така ми се прииска да имам колело!Но скоро мисля че ще реша проблема.

А днес!Станах към 12:30, слънцето беше се показало и в моята стая, сиреч си е почти обяд.Станах , направих си хубаво кафенце, пуснах до дупка Red Hot Chilly Peppers и започнах да произвеждам усмивки.Така хубаво ми беше снощи,че ми се щеше и днес денят да е такъв.Днес обаче е по-различно!Задачакат за днес е да оправим стаята на Ники.Имахме бормашина, дюбели, кукички, всичко и няколко голи стени.Идеята беше да направим рафтчета за дрехите на Ники - от въже и куки, а да и няколко кърпи-шалове.
Та викам си, я дай аз да пробивам тука.Имам опит -нема проблеми.
та ето на:


СНИМКИ в ликчето най-горе!

Та такива ми ти работи.От 4 дупки които пробих 2 бяха перфектни.Просто тоя гипскартон е супер зле! :)
Иначе добре стана!

:)