5 юни 2009 г.

Какво се случи с интернета?

Тук лекциите се качват в интернет.За да учиш ти е жизненонеобходим.Цялата имформация за промени в програмата и прочее е в интернет.Трабва ми, нямам друг избор. И така...

Като за начало започнах да проучвам какво се предлага на пазара.(Предупреждавам, това ми е болна тема и щепиша лоши неща, на някои може да им се стори тъпо, но все още ближа рани).
Та, зяпам в интернет, проверявам, за колко години може да се сключи догоро, но никъде не пише за колко време аджеба ще ми инсталират интернет.
Офертата беше да си взема сърф-стик, нооо бяха и все още са прекалено скъпи.Най-евтиния сърф-стик в момента е 60 евро, което си е МНОГО.Отделно си плащташ месечната такса за интернет.

И така, реших да са О2, тъй като след 3 месеца можех да анулирам договора и да си тръгна по живо поздраво от Берлин.Да,ама не.В минутата, в която подписах този договор..живота ми се превърна от спокоен и шастлив в същински сресов АД.Първоначално, момчето с което направихме договора ми обърка имената, при условие че му написах всичко необходимо на един лист с големи четливи букви.Написа ме Гафова-явно това беше знакът!Абсолщтен гаф е да имаш нещо общо с о2!Та обърка и името на хазяйката, както и да , уж ги оправихме нещата.Та той ми каза,че до 2 седмици ще пристигне писмо в което ще пише датата в която техника ще дойде да инсталира нещата, а преди това трябва да получа рутера.И така зачаках аз 2 седмици - нищо.Само спам в пощата от 02.И ни вест ни кост от тоя техник и писмото.След 4 седмици получавам писмо, което е трябвало да получа преди 3 дена,че ще дойде техник .Да ама как да съм си в нас, като аз не знаех че техника ще идва на тази дата, про положение,че го получавам с 3 дена закъснение.Ужас!Айде отивам да се разправям пак в магазина.И те ми казват...еди кога си ще имате среща с техника - викам си ок.А вече е минал 1 месец откакто подписах договора.Чакам аз на въпросната дата да дойде техник-да ама друг път.Зелен хайвер,не ами...лилав!Този път реших да се обадя на хот-линията да видим ко ше ми кажат.Ауу груба грешка!Не стига че им слушах 10 минути реклами, чаках още 10 да ме пренсочат.Ооо да, да не забравя да спомена!Вдига ми някакво момче, и аз казвам ...имам еди какъв си проблем, бла бла..и му говоря на английски.Той на англисйки ми отговаря, че не говори английски и че трябва да ме пренасочи към англогоровящия отдел.Викам си ок, ама въобще не загрявам,че той ми говори на английски.Какво става тука бе, още не съм се обадила и ме правят на луда!Аааамаха!Невероятно, нали!Как да е пренасочи ме и от там никой не можеше да ми обясни или да ми каже какво изобщо става.Защо техника не идва, и т.н. Айде пак ми направиха среща за техник....след 1 седмица.Мчи аз заминавам след по-малко от 2 месеца, кви са тия?а отделно забравих да спомена,че когато ходих в магазина ми казаха че интернета е активен.Аз сама си инсталирах всичко, само дето лампичката за DSL не свети, определено има проблем.След известно време същия ден( с техника дето) ми се обажда някакво момче, да ме пита какво свети по рутера и какво не.И накрая ми заяви ,че кабела не бил стандартен.Абе от де ти дойде на акъла бе.Ела да видиш, па после ще си говорим.Айде чакане и нова среща с техник.На която пак никой не дойде.А аз за да чакам техника трябва да стана в 7:30 сутринта, защото той БИ трябвало да дойде от 8-12часа.Абсурд!
Вече 100 пъти звъня на хотлинията, да им се карам,че не може така....защо, как?Никой нищо не може да ми обясни.Всеки път за да говоря с тях трябва да платя 15 евро, щото и телефоните им скъпи да ги ***.Вече не мога да спя нормално, отварям пощенската кутия всеки път като мина пред нея...буквално откачих заради тези хора.И на никой не му пука.Оня ден вече много се ядосах,защото пак не дойде никой тук, отивам в магазина им и казвам - Кажете ми какво става, иначе ще подам оплакване.И какво, хаха човека ми казва- не мога да ви отговоря, трябва да се обадите на хотлинията и ми дава лсушалката.Пак чакане на всички реклами, после пренасочване...и накрая се чувам пакс със същата патица,дето нищо не може да ми каже.И тя ми вика че трябва Аз да се обадя УТРЕ ПАК!Вече ми пречерня и почнах да викам. Как така аз ще звъня бе, да не съм милионер.Обясних и че съм студент и че не мога всеки път да си купувам ваучер за да им звъня за да ми кажат че нищо не знаят.На всичкото отгоре вече ми писна да им чакам скапания техник и искам да наулирам договора щото фирмата им смърди!!!

Вчера отивам да питам какво да направя за да анулирам договора - те не знаят в магазина - обаждат се на хотлинията.Ха!И те чакат 30 минути да ги свържат-ПОКЪРТИТЕЛНО!Собствените им служители нямат директна връзка с фирмата им.Ужас, да не повярва човек че това става в Германия!ГТези точни хора.Та ми казва,че трябва да напиша писмо и да го изпратя по пощата на даден адрес.И аз му викам а аз какше разбера че договора е анулиран.И той ми вика- трябва да изчакате да ви отговорят!

Е тва беше удър много под кръста.Сега ако трябва да чакам 2 месеца да ми отговорят кво?Дебили!Мамичката им! ( съжалявам, но е прекалено емоционална материята)

От както съм в Берлин 1 път не съм се натъжила или ядосала до степен да ревна.Само о2 са способни на това.Гадове!

Ха да видим сега, какво ще измъдрят пак...