1 юли 2009 г.

Пиш


За 2 мин задуха адски силен Берлински вятър, който донесе черни облаци в Берлинското небе.Те явно много се зарадваха,че виждат Берлин отново...и толкова се зарадваха,че взеха да се прегръщат и да правят гръмотевици.Аз тук научих - има ли гръмотивеца - бягай- ще вали като из ведро!И те го на!
Aloha от далечна Германия.Далечна и толкова близка.Близка и така непозната.
Ух!
Напоследък забавих блога.Стана ми гузно,че така го зарязах...а има толкова неща за казване.В началото, когато дойдохме тук реших,че ще е по-добре да записвам всичко предварително и да го поствам по-късно, но като се знам каква съм забраванка и отвеянка...нищо не излезе от тази идея.
Та да живее хартията и най-вече азбуката!За блога ясно - зарязах го, но май това подпомага ръчното писане.Напоследък доста често взех да посягам към молива,пастела,въглена..химикалката.Скоро няма да ми остане празно място и ще се наложи да купувам нов Молескин...

Пишете!Хора непременно си носете нещо за писане, и записвайте каквото решите.Това нещо е толкова силно.
До сега все си сглобявам тефтери..написвам по нещо и после забравям...дневници,дневничета,чайлове,видео...ау бъкам!Но колкото повече пиша, толкова повече ми се пише...мисълта е друга когато пишеш и превеждаш от езика на твоя вътрешен глас на езика на думите.Удивително!

Пишете, това е което искам да кажа!КОйто не е- да пробва!Тюх!