1 септември 2010 г.

Лято 2010

С бащиката решаваме да тръгнем в последния момент ( както обикновено). За няколко часа стагам багаж, пълним колата и тръгваме.
Първа спирка Троян. Видяхме се с дядото и продължихме в посока...бау! Бургас!
До сега никога не бях минавала през прохода Троян - Кърнаре... и се наложи да спираме - прилоша ми от завоите. Как да е... бръмчахме. Много е красиво. А да караш вечер е толкова яко! Е и опасно разбира се. Но не сме бързали за никъде.А и успяхме да се насладим и на звездите, и на щурците, и на естествената тишина.

По пътя ни мина таралеж, ха-ха-ха, беше смешно бърз...имаше и нещо като невестулка, но се скри бързо. И лисичета имаше, въобще...природа, а ние вътре в космическия кораб разбираш ли в 11 вечерта...насред джунглата.

И така Троян-Беклемето-Кърнаре-Сопот-Карлово-Казанлък-Маглич-Николаево-Сливен....
Малко преди Сливен много се изморихме (беше към 2ч) и решихме да отбием и да дремнем. Ауу, толкова сладко не съм спала! За жалост баща ми не си беше изключил алармата на мобилния и в 6:00 бяхме брутално и болезнено изкарани насила от сънищата ни. Но беше хубаво. В такива моменти ти е толкова мило, че си имаш поларено одеало, термус с горещо кафе/чай  и изгрев! :)
"Добро утро!" беше най-якото нещо което бих искала  да чуя в такъв момент :) (въпреки че се бяхме схванали).

И така, поехме пак по пътя с нови сили.
В Бургас решихме да се отбием при едни стари приятели в Крайморие. И от там айде пак... Бръм-бръм!...
Сега като пиша този пост, така ми се ще да го поворя цялото приключение, на мига! :)

Следваща спирка - Созопол. Меко казано е...че бяхме обезумели от желание да се цопнем в морето. Обаче, нещата не бяха такива, каквито сме ги виждали преди 3 години на Созопол, сега, може би все още е ПРЕ-ТЪПКАНО С ХОРА... няма къде да си опънеш кърпата, да не говорим да си забучиш чадър!
Водата беше неестествено ГОРЕЩА и беше пълно с хора!
Абсолютна СУПА! Даже малко ми стана  гадно - не беше трудно да си представя как плувам в пикня!(с извинение)
Легнахме под чадъра и...заспахме! По едно време се събуждам...подбедриците ми бяха кърваво червени...не съм успяла да се скрия добре хе-хе. Гледам го баща ми - спи, а до него на сянка легнало едно куче, с дупе към носа на му. Ха-ха-ха. Нахалник! И не мога да го махна - тежи! Обаче сянката се премести и кучето отиде и се пльосна на хавлията на съседите под чадъра. Ама че нахалник! :) И не могат да го разкарат, разтопило се е там и толкова. Ха-ха!
После се разхождахме, обядвахме в едно паркче седнали на тревата...ха-ха-ха, абе много мило си изкарахме въпреки тълпата.
И така, по default си спахме в колата. На другия ден отпрашихме на юг.

Созопол-Каваци-Алепу-Дюни-Аркутино-Ропотамо-Приморско

Спирахме да гледаме, за разходки по плажа или просто баща ми да ми разкзава къде е ходил като млад и т.н. :) Абе бях като на екскурзия ха-ха с екскурзовод :)

Та утрото посрещнахме на Каваци...
 със съответните напитки и надути клепачи.
Ха! И в края на плажа какво да видим:

Както се казва "Гледам и не вярвам на очите си!". Навсякъде около този хотел имаше забити такива табели и на всичките пишеше чадър - 50лв, шезлонг- 30лв. Баси! То бива, бива, че е презастроено, бива, бива, че е претъпкано с туристи, ами и такива цени! Е*аси!
Та поразгледахме тъй шокаритетния хотел и за наше учудване имаше почиващи. На плажа имаше даже екстра ( Еми, внимавай сега!) - шатричка с кушетка за масажисти! с гледка към морето. Уау! :) Искам, искам! :) Хаха.Масажират те а ти зяпаш към морето....ехх...
Та изпихме си разбуждащите напитки, макар че табелите ни разбудиха повече..и отпрашихме...
После кацнахме за малко плажче на Алепу..не е лошо. Имаше един огромен добре направен хотел, но като цяло плажа е пуст и дълъг, не е много мръсно и водата е чиста. Абе екстра беше!
 Поседяхме си и не след дълго взеха че дойдоха облаци...

Но беше много приятно и спокойно. Аз понасъбрах 2кг миди и си тръгнахме.

После ходихме до Дюни, Аркутино..баша ми искаше да ходим до Ахтопол, но стигнахме само до Китен и се върнахме...в посока Варна.

И там плаж, после на гости...вечерта за 1-ви път от няколкоо дни спах на меко ЛЕГЛО! :) После плаж, търсене на подаръци, изнервяне. Въобще човек в момента, в който влезе в град и почва да се изнервя. Та...свършихме си работа...
Бяхме и на сватба...чудна! С прекрасни младоженци :) Повеселихме се, който както може и така...

Сладурковци! Дано са много, много щастливи!
И гледка от ресторанта...
Абе беше страхотно. На по-хубава и естетически изпипана сватба не бях ходила. Просто хора с вкус! И хубави младоженци, добре облечени, и хубав ресторант, по-точно на хубаво място... и весело беше и въобще брилянтно някак ми иде да кажа :)Похвално!

И после плажчета, горещини, вълни, спокойствие, животинки, книжка, бунгало, вятър, облаци, ееееееееее :) сега като го чета... само хамак ми лиспва! :) следващия път задължително!

И така...

А тези плочки ми бяха много смешни...предполагам някой е залепил монета на липсващата плочка, а може би друг е взел цялата плочка...ха-ха-ха, не знам, така си мисля :)